۱۳۹۴ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

بولتن خبری اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی

ﻭﺧﺎﻣﺖ ﺣﺎﻝ زندانی سیاسی ﻣﺎﺷﺎﺍﻟﻠﻪ ﺣﺎﺋﺮﯼ در زندان گوهر دشت
ﻣﺎﺷﺎﺍﻟﻠﻪ ﺣﺎﺋﺮﯼ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ سیاسی و از بستگان مجاهدان اشرفی، ﻣﺤﺒﻮﺱ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﮔﻮﻫﺮﺩﺷﺖ ﮐﺮﺝ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ۲۳ ﻓﺮﻭﺭدین ﻣﺎﻩ ۱۳۹۴، ﺩﭼﺎﺭ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺍﺯ ﻧﺎحیه ﮔﻮﺵ ﻭ بینی ﺷﺪﻩ ﻭ دژخیمان ﺯﻧﺪﺍﻥ نه تنها اقدامی برای مداوای وی نکردند بلکه کماکان از معالجه او در بیرون زندان جلوگیری می‌کنند. این چندمین بار است که در ماههای اخیر حال او به وخامت رفته است.

مأموران اطلاعات و سرکوبگران جنایتکار زندان با نصب دستگاههای پخش پارازیت در بالای بندهای مختلف این زندان موجب اختلالات عصبی و خونریزیهای بینی، حالت تهوع در زندانیان و همچنین سر درد و سرگیجه‌های جدی شده‌اند. این وضعیت بیماری آقای حائری را تشدید کرده است.
----------------------------------------
متن دفاعیات زندانی سیاسی ارژنگ داودی در دادگاه ولی فقیه
با یاد خدا،
متن دفاعیات مکتوب در شعبه ۱ بیدادگاه انقلاب کرج
هم میهنان،
روز دوشنبه ۲۴\۱\۱۳۹۴ به دادگاه انقلاب کرج اعزام و در بیدادگاه شماره ۱ به سردمداری یک فرد کاملا روانی !؟ بنام آصف الحسینی تحت محاکمه قرار گرفتم. متاسفانه این شیخ دیوانه !؟ علاوه بر شعبه ۱ به طور همزمان رییس !؟ دادگاه انقلاب کرج نیز هست.
این جانور دوپا همان کسی است که در سال گذشته در حالیکه تحت عنوان « تبعید » در زندان بندرعباس اسیر بودم بدون اینکه مرا احضار نماید به طور غیابی !؟ برایم حکم اعدام !؟ صادر نمود. بناچار در این مرحله ضمن استمداد از مجامع حقوق بشری به ویژه از شخص دبیر کل محترم سازمان ملل جناب آقای بان کی مون درخواست می نمایم، ترتیبی اتخاذ فرمایند تا به عنوان مشتی نمونه خروار ، جانی نامبرده مورد معاینات پزشکی و روانپزشکی قرار گیرد تا بر جهانیان آشکارتر شود که حیات جابرانه رژیم منحط ولایت فقیه را تاکنون حیوانات درنده ای تداوم بخشیده اند!؟
متن دفاعیات
۱ـ همانطور که مفاد آن به وضوح نشان می دهد پرونده مطروحه نه بر اساس بازجویی که بر اساس « تفتیش عقاید » شکل گرفته است. در طول ۵ هفته در بند مخوف سپاه مستقر در زندان رجایی شهر توسط نیروهای وزارت اطلاعات از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر و بلافاصله پس از نماز و ناهار تا اذان مغرب تحت عنوان بازجویی، تفتیش عقاید می شدم که بناچار برای رهایی از خستگی مفرط و استخلاص از وضعیت خفقان بار بند ۸ موسوم به بند سپاه، مجبور به پاسخگویی و نه بازجویی بودم.
۲-ـ علاوه بر این شخصی به نام ایوب ابراهیمیان که زیر برگه مربوط به تفهیم اتهام کذایی را تحت عنوان مقام قضایی شعبه ۱۲ بازپرسی کرج امضا نمود نیز در چند مرحله و نهایتا در صبح روز جمعه ۳۰\۱۱\۱۳۹۳ پس از ۳۳ روز نگهداری در شرایط نامناسب ، مرا به اصطلاح تفهیم اتهام نمود که فورا مورد اعتراض من واقع شد که چرا به محل شعبه بازپرسی مذکور واقع در دادگاه انقلاب کرج احضار و تفهیم اتهام نمی شوم. ولی او مدعی شد که شعبه دادگاه می تواند بنا به تشخیص قاضی در هر جا که مصلحت باشد تشکیل شود که معترضانه گفتم تو مقام قضایی هستی و نه قاضی !؟
۳ـ بناچار در این مرحله اعلام می دارم همانطور که بخش به اصطلاح سیاسی حکومت را مردود می دانم اینک نیز به هیچ وجه بخش قضایی آن را نیز قبول ندارم مگر اینکه بازجویی و نه تفتیش عقاید در شرایط مناسب باشد ، تفهیم اتهام نیز مطابق با قوانین رژیم مجددا صورت پذیرد و نهایتا پرونده به شعبه ای غیر از این شعبه ارجاع گردد
هم میهنان
الف : چون از قبل نمی دانستم که به کجا اعزام می شوم و بعد از حضور در محل بیدادگاه تازه فهمیدم که پرونده جدیدی برایم تدارک دیده اند !؟ این مطالب را تحت عنوان دفاعیات ، بالبداهه روی برگه های مخصوص دادگاه نوشتم
ب : این فرد دیوانه تلاش کرد که با سوء استفاده از مقام غصبی خود به عنوان رییس دادگاه انقلاب کرج، مرا به زندان قزل حصار انتقال دهد ولی ظاهرا بنا به دلایلی، اربابان اطلاعاتی اش در این مرحله با وی موافق نبوده و افسار این جانور دوپا را محکم کشیدند!؟
رونوشت به :
۱ـ جناب آقای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد جهت استحضار و صدور دستورات شایسته
۲ـ جناب آقای احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل جهت اطلاع و انجام اقدامات ضروری برای معاینه پزشکی جانی نامبرده !؟
ارژنگ داودی
معلم، شاعر ، نویسنده
زندنی سیاسی زندان رجایی شهر
۲۵ فروردین ۹۴
---------------------------------------
یورش گارد ضدشورش زندان اوین به زندانیان بند ۷ اوین
روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۴، مأموران گارد زندان اوین با یورش به بند ۷ این زندان، اقدام به تهدید زندانیان و تخریب وسائل شخصی آنها کردند.
این دومین بازرسی از این بند، در فروردین‌ماه سال جاری است. یورش مأموران گارد زندان اوین به این بند، به بهانه بازرسی انجام شده است. در حالیکه بند هفت اوین به دوربین مداربسته مجهز و زندانیان توسط این دوربینها تحت نظر دژخیمان قرار دارند.
دژخیمان در این یورش، زندانیان را تهدید کردند که تمامی تلفنهای این بند را قطع خواهند کرد که زندانیان به این موضوع اعتراض کردند که منجر به درگیری میان آنها و نیروهای گارد شده است.
بیش از پنجاه زندانی سیاسی، برخلاف قانون اصل تفکیک جرائم، در بند هفت این زندان در کنار زندانیان با جرایم عادی هستند.
طی روزهای گذشته گارد ویژه زندان اوین به بند ۳۵۰ این زندان نیز یورش بردند و ضمن بازرسی وسایل زندانیان آنها را تخریب کردند.
------------------------------------
اعدام ۴زندانی در زندان گوهردشت کرج
بامداد روز سه‌شنبه 25فروردین 4زندانی در زندان گوهردشت کرج اعدام شدند.
این زندانیان از سالن 11 بند 4زندان بودند. رژیم ضدبشری آخوندی پیشاپیش تمامی ارتباطات بندها و سالنهای زندان را قطع کرده بود تا سایر زندانیان از این اعدام مطلع نشوند. اسامی و
هویت اعدام شدگان هنوز اعلام نشده است.
---------------------------------
اعدام جمعی ۸زندانی در زندان مرکزی کرج
رژیم ضدبشری آخوندی امروز دوشنبه 24 فروردین 94 در یک اعدام جمعی 8زندانی را در زندان مرکزی کرج بدار آویخت.
دژخیمان خامنه‌ای روز شنبه نیز 12زندانی را در زندان قزلحصار کرج حلق‌آویز کردند.
موج اعدامهای جدید به‌ویژه پس از عقب‌نشینی اخیر رژیم آخوندی در راستای زهرخوران
اتمی، نیاز نظام جنایت‌پیشه ولایت‌فقیه به ایجاد رعب و وحشت را بیش از پیش کرده است.
--------------------------------
اعدام ۱۶ زندانی در زندان مرکزی کرج
ماشین کشتار رژیم ضدبشری آخوندی، در ترس از اوجگیری اعتراضات اجتماعی، برای ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم و جوانان مجدداً فاجعه آفرید و روز دوشنبه 24فروردین در یک جنایت آشکار، در زندان مرکزی کرج موسوم به ندامتگاه مرکزی، 16 زندانی را حلق‌آویز
کرد. . این زندانیان در بندهای 3 و 5 زندان مرکزی کرج محبوس بودند.
-------------------------------
احضار ارژنگ داوودی به دادگاه انقلاب کرج و محاکمه مجدد وی
ارژنگ داوودی زندانی سـیاسی محکوم به اعدام و محبوس در زندان گوهردشت کرج ، دیروز
دوشنبه با پزونده سازی جدید از طرف وزارت بد نام اطلاعات به شعبه یک دادگاه انقلاب کرج
احضار شد.
-------------------------------
وضعیت وخیم جسمی یک زندانی سیاسی کُرد پس از عمل جراحی
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمدحسین رضایی زندانی سیاسی زندان میناب که در تاریخ ۷ اسفند ماه سال گذشته برای عمل جراحی و ریکاوری به زندان بندر عباس منتقل شده بود، روز شنبه – ۱۵ فروردین ماه پس از انجام عمل جراحی و بدون طی دوره درمان به زندان میناب بازگرداننده شد.
این زندانی سیاسی درخواست کرده است تا دوران نقاهت را در بیرون زندان و در
بیمارستان طی کند که دادستانی و ماموران وزارت اطلاعات با این در خواست مخالفت کرده اند.
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر