۱۳۹۴ خرداد ۱, جمعه

۴۵ اعدامی در ۱۲روز بدست حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی اعدام

اعدام ۱۱ زندانی در قزل‌حصار کرج, سحرگاه پنج‌شنبه، ۱۱ زندانی با جرایم مربوط به مواد مخدر در محوطه زندان قزل‌حصار کرج از طریق چوبه دار، اعدام شدند.«۸ تن از زندانیان اعدام شده از ندامتگاه مرکزی کرج به زندان قزلحصار جهت اجرای حکم منتقل شدند. این ۸ زندانی [پیش‌تر] در پی اعتراضات زندانیان به اجرای احکام اعدام، بصورت تنبیهی به زندان ندامتگاه کرج تبعید شده بودند.»
سه تن از زندانیان اعدام شده «افشین کریمی»، «احمد تیموری» و «محسن میرزایی» نام
داشتند که این سه تن از سالن ۳ واحد ۲ به پای چوبه دار رفتند.
اعدامهای فوق تا لحظه تنظیم این خبر از سوی هیچ یک از رسانه‌های رسمی و قوه قضائیه اعلان نشده است.


 
شش زندانى در ارومیه به دار آویخته شدند,حکم اعدام شش محکوم جرائم مواد مخدر، در زندان ارومیه اجرا شد.پنجشنبه هفدهم اردیبهشت، شش زندانى جرائم مواد مخدر به نام هاى شاهین صالحى، حاجى عباسى، احمد شیرى، لطیف علیزاده، عبدالعزیز فولادى و حسن بینا، در زندان مرکزى ارومیه اعدام شدند.مسئولین قضایى تاکنون هیچ گونه اطلاع رسانى و شفاف سازى درباره این اعدام ها و روند پرونده، از بازداشت تا صدور و اجراى حکم اعدام انجام نداده اند.

پنج زندانی در کرج اعدام شدند,پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت تعداد هشت زندانی اعدامی برای اجرای حکم در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفتند، که پنج تن از آنان به دار آویخته شده و سه متهم به قتل نیز با گرفتن مهلت از اولیای دم، به پشت میله‌های زندان بازگردانده شدند.
لازم به ذکر است، با اینکه خبر اجرای حکم هشت در زندان رجایی شهر کرج، دیروز از سوی مسئولین قضایی اعلام شده بود ولی هویت و روند پرونده محکومین هنوز اعلام نشده است.


پنج متهم به قتل در شیراز اعدام شدند, سه شنبه ۲۹ اردیبهشت پنج زندانى به اتهام قتل عمد، در محوطه زندان عادل آباد شیراز به دار آویخته شدند.نام یکى از زندانیان مهدى کشاورز بوده و از هویت بقیه اعدام شدگان اطلاعى در دست نیست، منابع رسمى و مسئولین قوه قضاییه نیز در این باره اطلاع رسانى نکرده اند.
همچنین سن یکى از محکومین امروز، ١٨ سال عنوان شده است ولى به دلیل عدم وجود مدارک مستند، منابع هرانا تاکنون نتوانسته اند صحت این مسئله را تایید کنند.


هفت محکوم در زندان شیراز اعدام شدند، روز یکشنبه بیستم اردیبهشت، 4 تن به اتهام سرقت مسلحانه و روز سه شنبه بیست و دوم اردیبهشت نیز 3 متهم به قتل، در محوطه زندان عادل آباد، به دار آویخته شدند.کى از محکومین تبعه کشور افغانستان و بقیه ایرانى بوده اند، مسئولین قضایى نیز تاکنون در این باره اطلاع رسانى نکرده اند.

اعدام 4 نفر در زندان مرکزی اراک، چهار متهم مواد مخدر با صدور احکام دادگاه انقلاب اسلامی دلیجان و خمین، چهار محکوم به اعدام در زندان مرکزی اراک به دار آویخته شدند.این چهار محکوم به اعدام در سحرگاه روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه 94، در محوطه زندان مرکزی اراک به دار آویخته شدند.

اعدام یک متهم به قتل در زندان وکیل آباد مشهد,مرد ۴۵ساله ای که به خاطر طلب ۱۰ هزار تومانی اش از یک جوان ۲۶ساله، او را با ضربه چاقو در کوچه معروف به «غربت ها» کشته بود، در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شد.لازم به ذکر میباشد، اسم و زمان اجرای حکم از سوی مسئولین دولتی اعلام نشده است.

اعدام یک متهم به قتل عمد در قزوین,اعدام یک محکوم متجاوز به عنف توسط چوبه دار خبر داد ولی در توضیحات وی از پرونده، اثری از تجاوز به عنف مشخص نیست و به نظر می رسد محکوم به اتهام قتل عمد، اعدام شده است.

اعدام یک نفر در زندان مرکزی مشهد,جوانی که به همراه تعداد دیگری از دوستانش و در حمله مسلحانه به ساکنان یک منزل مسکونی ۲ نفر را به ضرب گلوله کشته بود، در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شد. متهم اصلی این پرونده پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه به قصاص نفس محکوم شد تا این که وی پس از تأیید رأی صادره از سوی دیوان عالی کشور سپیده دم یکشنبه در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت.

اعدام یک زندانی در رشت,یک زندانی به اتهام قتل عمد در زندان لاکان استان گیلان، به روش چوبه دار اعدام شد.روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، یک زندانی در محوطه زندان مرکزی رشت (لاکان) از طریق چوبه دار، اعدام شد.این زندانی به اتهام قتل عمد به قصاص نفس (اعدام) محکوم شده بود و حکم وی در پی عدم رضایت شکات پرونده به مورد اجرا درآمد.

در ملاء عام و در قوچان؛ اعدام یک متهم به قتل,فردی که به اتهام قتل در قوچان به حکم اعدام محکوم شده بود، در ملاء عام به دار اویخته شد. حکم قصاص یک جوان که ۴ سال پیش به اتفاق برادرش با ورود مسلحانه به یک مغازه خوار و بار فروشی به قصد سرقت، صاحب مغازه را به قتل رسانده بود در ملاء عام با حضور اولیای دم و مقامات مسئول در محل وقوع جرم، به دار اویخته شد.متهم الف-خ و برادرش که به اتهام همدستی و مشارکت در جرم در زندان به سر می برد از کودکی اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشته اند. روند اجرای اعدام به شکل علنی، در اکثر شهرهای ایران افزایش چشمگیری داشته است.

اعدام یک زندانی در اراک,سه شنبه ۳۰ اردیبهشت، یک زندانی به نام عبدالرحمن شهنوازی (زابدزهی) معروف به اسماعیل، فرزند رضایی در زندان اراک، تحت جرائم مواد مخدر اعدام شد.

در ملا عام و ورزشگاه؛ اعدام یک متهم مواد مخدر در میناب,فردی که به اتهام حمل ونگهداری مواد مخدر در سال ۸۸ دستگیر شده بود، در ملا عام به دار آویخته شد.حکم صادره در زمین ورزشی شهرداری میناب اجرا گردید.فرد اعدامی ایوب ترکمانی، فرزند عباس در سال ۸۸ به جرم حمل ونگهداری مواد مخدر از نوع کراک به مقدار ۱۰ کیلو و۸۰۰گرم از سوی دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان میناب به اعدام محکوم شد و پس از ۷سال حبس پس از تایید حکم از سوی دیوان عالی کشور به دار آویخته شد.

آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
بیداد ظالمان شما نیز بگذرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر